Her er køreskolens priser for kørekort til trailer. Prisen for lovpakke og lån af bil er udgifterne til køreskolen. De andre udgifter til førstehjælp prøvegebyr og lægeattest plus pasfoto er nødvendige udgifter for at kunne få et kørekort og køreskolen har ingen avance på disse udgifter.

Prøvegebyret er en udgift der betales til staten. Beløbet er fastsat ved lovkrav og variere alt efter hvilken type prøve man afholder trailer, kontrollerende prøve, generhverv etc. Betaling sker ved et betalings link som sendes til ansøgerens e-boks. Priserne  træder først i kraft i 2023.

ER i 6 eller flere der starter på hold sammen, for i 20% i rabat. Priserne for gebyrer stiger pr 1. Januar 2024.

Trailer 2023
Teoriundervisning 1.850 kr
6 kørelektioner 3.900 kr
Lån af bil og trailer til prøve 0 kr
Rabat -1200 kr
Samlet pris for undervisning 4.550 kr
Energi tillæg pga højere brændstof priser etc. 150.00 kr
Samlet pris til Trailer undervisning
Lægeattest (antaget pris) 500 kr
Prøvegebyr 360 kr
Samlet pris for trailer kørekort 5.560 kr

ViaBill kan bruges som betaling hos os for trailer

Erhvervskunder kan trække momsen fra som udgør 900 kr.

KONTROLLERENDE PRØVER OG GENERHVERV

Vi anbefaler at man selv-studere teorien og til dette tilbydes adgang til en undervisningsportal med adgang til undervisning og teoriprøver, adgangen er gyldig i 4 måneder.

Vi afsætter normalt 1 kørelektion inden køreprøven.

PRIS KONTROLLERENDE PRØVE ELLER GENERHVERV
Teorikode gyldig i 4 måneder 450 kr